Gruppetrening

Dette er den beste – for mange den eneste – måten å finne motivasjon til trening!

Våre gruppetimer varierer fra styrketrening, kondisjon og utholdenhet på sykkel til roligere timer som yoga og pilates. i tillegg har vi koordinasjonstimer som Zumba og eksplosiv trening i kickboksing, og mye mer.

Vi anbefaler å prøve flere ulike timer for å finne dine favoritter. Husk at det tar 2-3 ganger før du finner deg helt til rette og får maksimalt treningsutbytte av en time.

  • kyndig veiledning av godt utdannede og erfarne instruktører
  • energi og motivasjon fra instruktør
  • ekstra inspirasjon fra å trene sammen med andre
  • fast tid og sted – enklere å få system på treningen din
  • bredt tilbud og god variasjon i treningen din

På vår gruppetreningsplan er timene gruppert etter fargekoder.

Møt opp i god tid og få billett til timen du skal delta på i resepsjonen. For detaljer om hver enkelt time: klikk og les mer. 

Gul Gul: spinning – utholdenhetstrening og kondisjonstrening
Lysegrønn: kom-i-gang timer – overkommelig for alle
grnn Grønn: litt hardere – fokus på styrke og treningsutbytte
rosa Rosa: koordinasjon og dans, som Zumba og Step
lysebl Lyseblå: roligere timer – fokus på mobilitet, balanse, pust og kroppsbevissthet
Svart: Kampsport – slag/spark på pute, kondis og styrke
Mørkeblå: STRONG – intervalltrening med både kondisjon og styrke