Gruppetrening

NB. på grunn av korona må vi avvente å legge ut timeplanen for høsten 2020, til vi vet hva vi får lov til og ikke. Derfor finner du her link til timeplanen for våren 2020 før vi måtte stenge, slik at du får inntrykk av hva vi tilbyr under normale omstendigheter, som vi sannsynligvis har kommet tilbake til fra høstsemesterets oppstart.

Gruppetrening er den beste – for mange den eneste – måten å finne motivasjon til trening!

Våre gruppetimer varierer fra styrketrening, kondisjon og utholdenhet på sykkel til roligere timer som yoga og pilates. i tillegg har vi koordinasjonstimer som Zumba og eksplosiv trening i kickboksing, og mye mer.

Vi anbefaler å prøve flere ulike timer for å finne dine favoritter. Husk at det tar 2-3 ganger før du finner deg helt til rette og får maksimalt treningsutbytte av en time.

  • kyndig veiledning av godt utdannede og erfarne instruktører
  • energi og motivasjon fra instruktør
  • ekstra inspirasjon fra å trene sammen med andre
  • fast tid og sted – enklere å få system på treningen din
  • bredt tilbud og god variasjon i treningen din

På vår gruppetreningsplan er timene gruppert etter fargekoder.

Møt opp i god tid og få billett til timen du skal delta på i resepsjonen. For detaljer om hver enkelt time: klikk og les mer. 

Gul Gul: spinning – utholdenhetstrening og kondisjonstrening
Lysegrønn: kom-i-gang timer – overkommelig for alle
grnn Grønn: litt hardere – fokus på styrke og treningsutbytte
rosa Rosa: koordinasjon og dans, som Zumba og Step
lysebl Lyseblå: roligere timer – fokus på mobilitet, balanse, pust og kroppsbevissthet
Svart: Kampsport – slag/spark på pute, kondis og styrke
Mørkeblå: STRONG – intervalltrening med både kondisjon og styrke