Lyseblå timer på timeplanen

lysebl

Våre lyseblå timer er roligere timer med fokus på bevegelighet, balanse og kroppskontroll. Disse timene kan også være fint supplement og variasjon til annen trening.


Pilates: Pilates gir deg økt styrke av kjernemuskulatur samt bedre holdning og kroppskontroll, en gulltime for å forebygge ryggplager og perfekt som supplement til kondisjonstrening. 

Poweryoga: Denne timen er en heftig yogatime hvor du får strukket, trent balanse og indre muskulatur. Super time å kombinere med andre timer. 

Mensendieck: Her lærer du hensiktsmessige bevegelser som motvirker uheldig belastning på kroppen. Dette er en av våre mest besøkte seniortimer! Mensendieckøvelser er helsefremmende, forebyggende og behandlende. Her får du sikker trening under kyndig veiledning av vår Mensendieck-fysioterapeut..

Yoga: Ren yogatime med Ashtanga-yoga som utgangspunkt. Her får du trent bevegelighet, balanse og styrke. Videregående og nybegynnere velkomne!

Yoga/Balanse: Rolig yogatime med fokus på balanse, holdning og kroppskontroll.

Stretching: Like viktig som styrke og utholdenhet i muskulaturen er å holde den smidig hele livet gjennom. Her får du oppøvet bevegeligheten samt å holde på den du allerede har, som vi alle bør. Kun 30 minutter, så dette rekker man.

Tilbake til siden for gruppetrening

Yoga Røa Yoga Hovseter Yoga Ullern Mensendieck Pilates Stretching

Yoga