Grønne timer på timeplanen

grnnStyrketrening er viktig for å bevare en sunn, funksjonell og skadefri kropp gjennom hele livet, selv om kondisjonstrening skulle være din favoritt. 

Kjernestyrke: Kun utholdende styrke, rett på sak. Vi trener kjernemuskulaturen ved hjelp av egen kroppsvekt, vekter, strikker og slynge. Nivået passer for deg som kanskje har trent litt før og ønsker en utfordring utover timer som for eksempel mage-rumpe-lår. Vi kjører ingen oppvarming, kun rett i gang med styrke, uten pause i 45 minutter. 

Kom i form,  Stram opp, Zumba, Høypuls, Styrketrening

Variert tilbud innen gruppetrening

Slyngetrening: Slyngetrening er fantastisk effektiv trening for kjernemuskulaturen i kroppen. Slyngene gjør at du må stabilisere kontinuerlig og vil hjelpe deg til en sterkere, mer symmetrisk trent og sunnere kropp. Instruktøren hjelper til å finne det nivået du bør jobbe på, slik at absolutt alle kan bli med!

Bodypump: Den kjente styrketimen som vi alle elsker. Vi bruker vektstang og kjører utholdende styrke til musikk. Superproff time med grundig gjennomkjøring av alle muskler. Etter denne timen er du stolt av deg selv og skjelven i kroppen.

Sirkeltrening: Enkel styrke- og kondisjonstime med stasjoner som god gammeldags gym. Du velger selv belastning og tempo, så timen er så lett eller hard du ønsker. Fin time å starte med, men også rå utfordring for deg som vil nå toppformen fort. Instruktøren viser og hjelper deg hele veien.

Tilbake til siden for gruppetrening